تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
با روزانه هایم همراه شو رهگذر ...


چند وقت پیش همسر یه مریض بستری کرونایی اومده بود به جای شوهرش فرم هاش رو پر کنه. قرار بود شوهرش مرخص بشه کم کم. چندتا سوال پرسید و آخرش یه سوال تخصصی من باب قلیون کشیدن. اصل سوال این بود که شوهرش حالا که خوب شده میتونه قلیون بکشه؟ جواب منفی بود قطعا. یه چیزی گفت کلمه رو نفهمیدم [ یادمم نمیاد] که مثلا فلان طور اشکال نداره دیگه. که پسر سال بالاییم گفت نه اشکال نداره. به سلامت. 

بعد که زنه رفت، سال بالاییم گفت : خانوم دکتر! یه پزشک خوب، باید سعی کنه همه چیزو تست کنه... گفتم یعنی چی الآن؟ برم قلیون بکشم؟ گفت چرا که نه😃 قلیون که چیزی نیست... [ولش کرده بودم یه دیت با قلیون میبرد منو😑]

خلاصه که من اگه از درس نجات پیدا کنم، برنامه ام اینه برم همه فسق و فجورا رو یه تستی بکنم. نمیشه که، بالاخره مریض میاد میگه گل کشیده. بعد من ذهنم بره سمت کاغذ و نقاشی خوبه؟ دکتر باید اهل دل باشه😌

اول با سیگار شروع کنم یا چی؟ سیگار چه مدلی ؟ 😉

Life Rhythm ۲۱ دی ۹۹ ، ۱۲:۰۱ ۷ ۴۲۹

نظرات (۷)

  • الناز
    پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹ , ۱۴:۵۳

    ‌ به‌ به‌ چه‌ پُست‌ دل‌ انگیزی😅دخترم‌ بیا  پیش‌ خودم‌ ‌باانواع‌ خلافی‌ جات‌ اشنات‌ کنم😬

    بنظرم‌ قلیونو‌ امتحان‌ نکن‌ چون‌ ده‌ برابر‌ سیگار‌ 

    تاثیر‌ داره‌ سردرد‌ وحشتناااااک‌ افت‌ فشار‌حالت‌ تهوع گلاب‌ بروت‌ من‌ 

    همه‌ محتویات‌ معده‌ مو‌ خالی‌ کردم‌ تو‌ کافه😂

    چ‌‌آبرو‌ ریزی‌ بود‌...سیگار‌ لایت‌ چن‌ مدل‌ ظریف‌ مریف‌

    زنونه‌ هس‌ ک‌ اصن‌ سردرد‌و‌ گلو‌ درد‌ نمیاره‌ اونم‌

    تفریحی‌ بدنیی‌  ماهی یبار‌ بیشترش‌ میشه‌ اعتیاد‌

    فس‌ و‌ فس‌ از‌ دستت‌ نمیوفته‌ تو‌ دوستام‌ زیاد‌

    دیدم‌ بیشترشم‌ اعتیاد‌ روانیه‌ عادت‌ کردن‌....

    گل‌ والا‌ تجربه‌ نکردم‌ ولی‌ چیزی‌ ک‌ باچشای‌ خودم‌

    دیدم‌ به‌ همه‌ نمیسازه‌ بدنت‌ بشدت‌ فازترس‌ و‌فریک‌

    میگیره‌ من‌ جای‌ اون‌ طرف‌ پشمام‌ریخته‌ بود‌..

    راست‌ و‌ دروغشو‌ نمیدونم‌ ولی  میگن‌ یکی‌ دوبار‌

    اعتیاد‌ خاصی‌ نداره‌..مشروبم‌ ک‌ یه‌ کوچولو  

    باابجو‌ شروع‌ کن‌ راه‌ دوری‌ نمیره😂👍بیشترازاون‌

    معدت‌ و‌ دستگاه‌گوارشت‌ بچوخ‌ میره قشنگ🤦‍♀️

    خلاصه‌ سوال‌ دیگ‌ ای‌ هم‌ هس‌ درخدمتم😂😂

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲۵ دی ۹۹، ۱۶:۰۷
      چشمم روشن الی خانوم😏
  • ریزوریوس ❤:)
    چهارشنبه ۲۴ دی ۹۹ , ۱۳:۴۱

    من اصلا برنامه و یکی از اهداف آینده‌م چت شدن با گله:)))

    قلیون دوس ندارم. ولی بقیه رو دوس دارم امتحان کنم:)))

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲۵ دی ۹۹، ۱۶:۰۸
      یه دانشجوی پزشکی باید به کجا برسه که برنامه اش چت شدن با گل باشه😐😂 حالا اگه میگفتی امتحانی یه چیزی... چت =)))
  • •miss writer•
    سه شنبه ۲۳ دی ۹۹ , ۱۶:۴۲

    سیگار نه ولی قلیون رو امتحان کن :)))) 

    حیفه از دوران دانشجویی بدون تجربه بیای بیرون

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲۳ دی ۹۹، ۲۳:۵۷
      با بوی گند قلیون اول باید تو ذهنم کنار بیام... باز سیگار بعضی مارکاش بوی بدی ندارن
  • soolin :)
    سه شنبه ۲۳ دی ۹۹ , ۱۵:۴۴

    😂😂اره والا من همیشه پیش خودم همین فکرو میکنم.

    اونام عالم براین قضیه هستن ولی بازم انجامش میدن😂🤦🏼‍♀️

  • یانوشکا ..
    دوشنبه ۲۲ دی ۹۹ , ۲۲:۴۹

    گل رو به نظرم امتحان نکن. بقیش اوکیه😂

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲۳ دی ۹۹، ۰۱:۱۵
      اتفاق میگن گل با یه دفعه نمیگیره که 🤔😂
      شما چه قدر اسمتون آشناست🤔
  • soolin :)
    دوشنبه ۲۲ دی ۹۹ , ۰۱:۴۲

    عاشقتم من فاطمه🤩🤩

    اخه این دوستان من بقول خودشون گنگشون بالاست دیگه سه درصد قبول ندارن😂قشنگ سنگین با ردبوول میزنن بر بدن که تنظیماتشون بهم نخوره😂😂

    اره واقعااا👍🏻👍🏻🤩

     

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲۲ دی ۹۹، ۱۰:۵۹
      گنگشون بالاس، ولی جیگرشون سوراخ میشه در آینده 😛😏
  • soolin :)
    يكشنبه ۲۱ دی ۹۹ , ۱۵:۰۶

    😂منم ادم بی تجربه ای هستم و حتی اطلاعاتی هم ندارم دراین زمینه،الحمدلله یکنفر مثل خودم پیداشده🤩🙌🏻🙌🏻نمیدونم ما عجیبیم بین اینهمه ادم که حدقل یکبارهم که شده امتحان میکنن ولی ما نکردیم یا بقیه خیلی به سلامتشون کم اهمیت شدن...!

    خب منو یاد یه خاطره ای انداختی،دوستای من همه پایه مشروب هستن و من نیستم.اقا یکبار اینا میخواستن انتخاب کنن چی بخرن و بخورن،دچار تفرقه شده بودن چون هرکدمشون یه نظری داشتن،بعد من همینجوری داشتم نگاهشون میکردم و چای خودمو مینوشیدم.یکدفه یکیشون گفت اقااا اصلا هرچی سین بگه!!😌

    گفتم نمیدونم والا من اصلا تجربه ندارم،خودتون باهم کنار بیاین یجور دیگه🙄😅اخرشم باهم کنار اومدن😄

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲۱ دی ۹۹، ۲۱:۵۹
      الکل تو دوز های مختلفش، متابولیسم های مختلف داره و اثرات مختلف. به من باشه، هیچ وقت مشروب رو انتخاب نمیکنم. Beer انتخاب بهتریه. یا از شراب ها. یا اگر نوشیدنی با الکل 3% باشه که اصلا قوه تفکر رو بسیار تقویت میکنه😂
      سرزمین شما فکر کنم برای گرم موندن همه عرق به دستن😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مینویسم، تا که از تورم ذهن تبدارم کم کنم...