تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
با روزانه هایم همراه شو رهگذر ...


هر از گاهی که با یکی آشنا میشه جهت رابطه و بعد کارش نمیشه، میاد پیش من همه حرفا و درداشو بالا میاره. از عیب و ایرادهایی که به خودش می بینه و از بچگی آسیب دیده، از توقعاتش که ویژگی های هیچ کس باهاشون چفت و جور نمیشه. و از درماندگی اش که من بهش میگم سیاست اشتباه. کلا اپروچ ، سیاست، نگاه و انتظاراتش اشتباهه. [یا شاید هم من اشتباه میکنم؟ 😉]

هر بار میاد کلی حرف میزنه، بعدش من کلی حرف میزنم. آخرش برمیگرده سرخونه اول :// با این تفاوت که حالا من رو هم خسته و فکری کرده و و دو دل! 

در آخر فکر کنم چون به تعداد تمام انسانها، راه انتخاب هست پس حق با هیچ کدوممون نیست :)

+ حالا چند ماه دیگه باز این سناریو تکرار میشه🤦🏻‍♀

Life Rhythm ۰۵ دی ۹۹ ، ۱۵:۲۵ ۲ ۳۳۲

نظرات (۲)

  • Band Aid
    جمعه ۵ دی ۹۹ , ۱۹:۱۵

    ممنون از پاسخ خوب تون. ولی شخصیت اجتنابی یعنی چی دقیقا؟ 

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۵ دی ۹۹، ۱۹:۲۲
      ببین ما نمیتونیم رو افراد بیایم قالب بذاریم و بگیم فلانی، فیت فیت اجتنابیه. ممکنه هر کس درجاتی از چند اختلال رو بروز بده. مثلا نمیشه الآن گفت این که تا حالا شخص مورد نظر شما چیزی بهت نگفته و ابراز نکرده بخاطر اجتنابی بودنشه. شاید قسمتی از شخصیتش اجتنابیه، شاید اصلا نه. شاید کلا بی برنامه اس و هر چه آید خوشاید ... . 
  • Band Aid
    جمعه ۵ دی ۹۹ , ۱۶:۱۸

    دلم می خواد یه سوال از شما بپرسم. چون تحلیل روان شناسی خوبی دارید همیشه. قلم تون رو هم دوست دارم بسیار. کلی وقت هست که خواننده خاموشم. 

    اگه پسری ازمون خوشش بیاد، ممکنه بخاطر خجالت و ترس نیاد بگه؟ 

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۵ دی ۹۹، ۱۶:۲۴
      ممنونم از لطفت :)
      سوالت خیلی کلی هست. انسانها شخصیت های مختلفی دارن. منتهی تکلیف ات رو باید با این "خوش اومدن" مشخص کنی. آیا فقط در حد کراش و interest بودن نسبت به ویژگی های شماست؟ در این صورت گفتن و نگفتنش، اهمیتی نداره. اما اگه پای عشق وسط باشه، بعید میدونم ترس جایی داشته باشه. معمولا آدم عاشق، ترسو نیست. کم رو ترین شون، بالاخره خودشون رو به آب و آتیش میزنن که ابراز کنن و بگن دقیقا. مگر این که، شخص مورد نظر شما شخصیت اجتنابی داشته باشه که در این صورت اصلا شکل گرفتن رابطه با افراد اجتنابی بسیار high risk خواهد بود و اصلا پیشنهاد نمیکنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مینویسم، تا که از تورم ذهن تبدارم کم کنم...