تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
با روزانه هایم همراه شو رهگذر ...


فکر کنم همه مون دیدیم آدمهایی که زود به دل میگیرن و دلخور میشن. زود جوشیا رو نمیگما. مثلا جنوبیا رو نمیگم. اونا در لحظه عصبی میشن میریزن بیرون ولی بعدش یادشون میره. من اتفاقا اینا رو دوست دارم😂

منظورم آدمای غیرقابل پیش بینیه. تو نمیدونی تا کجاس حدشون. یه روز مثل کش، کش میان ولی در واقع دارن تحمل میکنن، یه روز مثل نخ فاسد با یه اصابت پاره... آدم به ستوه میاد از تعامل با این آدمها. عاصی میشی از فکر کردن و وسواس، نکنه اینو بگم یا فلان کارو بکنم ناراحت بشه؟ اینو گفتم ناراحت شد یعنی؟ ساکته ناراحته یعنی؟ 

نشستین دور هم و داری طبق روال شوخی میکنی یک دفعه بهش برمیخوره تو اصلا نمیفهمی چرا. یعنی range حرف اخیرت انقدر فرق داشته با چند دقیقه قبلت؟ میفهمین چی میگم؟ اصلا دیدین از این آدما؟ موضع تون چی بوده مقابلشون؟ 

Life Rhythm ۲۸ آبان ۹۹ ، ۱۲:۰۹ ۱۰ ۲۱۰

نظرات (۱۰)

  • لیمو جیم
    يكشنبه ۲ آذر ۹۹ , ۱۴:۲۷

    زندگی کردن با این ادمها خیلی خیلی خیلییییییی سخته و خدا صبر بده

    من هم اتاقی این مدلی داشتم و اخراش دیگه دور از جونت ب غلط کردن افتاده بودم

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲ آذر ۹۹، ۱۷:۳۸
      برام جالبه اون دوستش که همراهشه همیشه. و همیشه هم میگه ببین من چی میکشم، که بهش میگم حداقل سعی کن اصلاحش کنی، میگه نه ترجیح میدم همینجوری سازش کنیم. از بچگی مثل داداش باهم بزرگ شدیم.
       یا اون سال بالاییم که زیر بار حرف هیشکی نمیره اون هم همیشه میگه ببین من چی میکشم با فاز گرفتنای این، الان مدتهاست کج دار و مریض داره باهاش راه میاد. این راه اومدن اطرافیانش واقعا رشک برانگیزه! باور کن اگه من بودم کلی وقت قبل تر تو نطفه بایکوت شده بودم! شانس خوبی هم دارن بعضیا! 
  • soolin :)
    شنبه ۱ آذر ۹۹ , ۱۲:۳۸

    اخ قربون کلامت.ادم سرسام میگیره خدایااااچیشد الان چرا ناراحت شد؟چرا قبلا نشد الان شد؟قبلا شده بود نمیگفت الان گفت؟هزارتا فکر تو سرت میچرخه قشنگ😐😐

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۱ آذر ۹۹، ۲۰:۵۸
      دور این آدما رو بابا خط بکش،بابا خط بکش، خط بکش... 
  • الی‌ناز
    شنبه ۱ آذر ۹۹ , ۱۲:۳۳

    چ میکنی‌ تو‌ دختر‌.....دل‌ یه‌ دانشکده‌ ای‌رو‌ لرزوندی‌ 

    این‌ پسرای‌ بینوا‌ گناه‌ دارن‌ دکی‌ یکم‌ رحم‌ یکم‌انسانیت😂

    یهو‌ ده‌ نفری‌ تصمیم‌ گرفتن‌ کراش‌ بزنن‌ و‌ توهم‌

    سنگدل‌ ناک‌ اوتشون‌ میکنی‌ دکی‌ جان‌ جانان..بنده‌

    خدا‌ حق‌ داره‌ یکم‌ دلخورباشه‌ ازت‌ خو😬

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۱ آذر ۹۹، ۲۰:۵۸
      چی میگی الی😂😂 
      آخ اگه وضعیت Lockdown مسخره اینا نبود قرار 2 آذر ما فردا بود و قشنگ میشنستیم یه صبحونه با چاشنی غیبت مفصل میزدیم تو رگ😎😆😕
  • •miss writer•
    جمعه ۳۰ آبان ۹۹ , ۱۱:۱۳

    منم اتفاقا ازین دوستا دورم زیاد بودن که دوست صمیمی و هم اتاقی هم بودیم. من از ارتباط با اینجور آدما همیشه معذب میشم. فرق داره دوستایی که مودی باشن و زیاد قهر و آشتی کنن با کسایی که یهو تغییر میکنن و همیشه باید حواست بهشون باشه. کسایی که انتظارشون ازت 100 هست و خودشون توی دوستی 1 درصد مایه میزارن. کرونا بهانه ای شد که روابطم باهاشون کم رنگ بشه. الان خیالم راحته. الان فقط راحتی خودم رو در نظر میگیرم و اگه چیزی ازم بخوان که مجبور بشم تو رودرواسی انجامش بدم ردش میکنم مودبانه. ناراحتیش هم برام مهم نیست چون میدونم غیرمنطقیه

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۳۰ آبان ۹۹، ۲۳:۲۰
      چه قدر جالبه که اینجور آدما انگار کم هم نیستن... 
  • Agnes :)
    جمعه ۳۰ آبان ۹۹ , ۰۳:۰۷

    وای وای من ی همچین هم اتاقی و هم کلاسی داشتم و دارم و بعد 5 ترم کات کردم 

    این ادم علاوه بر اوو حساسیتی که داشت خیلیم زود عصبی میشد

    یهو خیلی مهربون بود خیلی تحویل میگرفت یهو سر کوچک ترین چیز تو اتاق باهام حرف نمیزد.. یا ی بار داشتیم پاسور بازی میکردیم و همون شوخی های هیشکی سر بازی داشتیم ولی این که داشت میباخت یهو بهش بر خورد و نارحت شد و کارتارو پرت کرد وسط اتاق رفت 😐

    بعد نکته جالبیم ک شخصیت داشت ادم مهر طلبی بود دوست داشت تو چشم همه باشه 

    همین ک ازش فاصله میگرفتم رابطه ام کمرنگ میکردم بهم بیشتر نزدیک میشد تا روابط حفظ کنه

    خیلی سخته با اینجور ادما خیلی خیلی سخت 

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۳۰ آبان ۹۹، ۰۹:۴۷
      ما اینجا یه رقابت هم داشتیم که همه چیزو سخت تر میکرد. اینا دوتا رفیق بودن من با دوتاشون دوست بودم. اون رفیقش خیلی بهتر بود راحت تر باهاش حرف میزدم و... این آخریا حالا چون مخصوصا روم کراش هم داشت این آقای حساس، حسادت میکرد میگفت چرا اونو بیشتر تحویل میگیری؟ بعد بین دوتا رفیق هم دعوا میشد. اصلا یه وضع مسخره ای داشتیما😂 
  • tiktik tiki
    پنجشنبه ۲۹ آبان ۹۹ , ۱۲:۱۹

    وای راست میگی کار تو سخت تر بوده😕خداروشکر تونستی تمومش کنی✌

    واقعا رو اعصابن

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲۹ آبان ۹۹، ۱۲:۴۱
      😂🤕✌
  • tiktik tiki
    پنجشنبه ۲۹ آبان ۹۹ , ۰۸:۵۲

    دقیقا دوست منم همینجوریه حتی مثلا یکبار بهم گفت چرا یه دونه قلب میذاری؟من حتی به خواهرمم نشون دادم گفته این چرا یه دونه قلب گذاشته😂😂😂انتظار یه پاراگراف تشکر رو داشتن:/

     

    یه دوست مشترک داریم که اونم خیلی اوایل اذیت میشد و حتی دلخوریا اونا بیشتر بوده مثه اینکه.همیشه بهم سربسته میگه اعصاب فولادینی داری😂اما خب ما3سال دیگه از هم جدا میشیم تموم میشه میره

     

    خب شما بگید چجوری اون ادم رو رد کردین رفت؟بدردمیخوره واسه روزمبادا

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲۹ آبان ۹۹، ۱۱:۴۶
      متاسفانه گیر دو همکاری اشتباه بودم باهاش. جالبه برات بگم. دفعه اول پیام داد، آخر شب بود خسته بودم جواب ندادم. پیام داده بود برای معرفی و اینا. چون دید آنلاینم ولی گذاشتم فردا صبح جواب دادم ناراحت شد. دو سه بار بعدا بهم گفت. سرد باهام صحبت کردی. تحویلم نگرفتی. فلان فلان. 
      خلاصه. چیزی که عاید من نمیشد از اون همکاری ها. دیدم فقط استهلاک نیرو و زمانه و اعصاب. تو آخرین قهر بزرگش، دیگه اصلا اسمشم نیاوردم جلو دوستاش. انگار که نمیشناختمش از اول. پامو از همه همکاریها، همه چیزایی که نقشه کشیده بود و پلن داشت کشیدم بیرون و عملا عصبی ترش کردم. جهنم. 
      Losing toxic people is a win✌
      تیکی دختر برو خداتو شکر کن موردت دختره کراش نمیزنه روت😂 این جوجهه، از روز دوم سوم قشنگ متوجه میشدم منو میبینه انگار برق گرفتتش. اصلا رفتارای حساسیش رو من بخاطر همین غلیظ میشد. یه روزایی حالش سرجاش بود راه میومد بعد وسطاش ابراز کراش میکرد هی ایگنور میکردم. هی یه جوری به رو خودمون نمیاوردم. دوستانه رفتار میکردم. یادبگیره همه چیز صفر و صدی نیست. متاسفانه اون همکاری و رابطه ارور زیاد داشت. رها کردنش کار درستی بود. 
  • tiktik tiki
    چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹ , ۲۳:۵۸

    قبلنا چرا

    همش به خودم میگفتم خب من کاری نکردم که ازش معذت بخوام اون خیلی حساسه ولی با این حال میگفتم حوصله پشت چشم نازک کردن یکی دیگه رو ندارم و میرفتم میگفتم ببخش اینو گفتم بهت

    اما اخرین بار که که از دست کاراش به مرز جنون رسیدم واقعا جلوی خودمو گرفتم که عذر خواهی نکنم نزدیک یکماه حرف خاصی باهم نزدیم(از مزایای تعطیلی دانشگاه ندیدن افراد).از همون وقت تصمیم گرفتم به این اخلاقش بها ندم تا فکر نکنه خبریه وتا تقی به توقی میخوره ناراحت شه و عالم و ادم مقصرباشن و مریم مقدس ایشونه.یه جورایی باید بپدیره ما خانوادش نیستیم که همه چی بروفق مرادش باشه

     

    به لحاط حساس بودنش بخوام به مثل بزنم یکبار اوایل دانشگاه با چندتا از بچه ها میره بیرون عکس میگیرن قرار میشه این بفرسته ، یکی از عکسا که فقط خودش خوب افتاده بوده بچه ها ازش میخوان اینو پاک کنه نمیدونم دیگه چیا میشه که این ناراحت میشه و از گروهشون لفت میده😂یا یکبار یه اکیپ از پسرامون رد میشدن این بهشون سلام کرده از4نفر 3نفرشون جواب داده ولی اون یکی جوابشو نداده بود(عمدا نبوده اصلا)بعد اینقدر ایشون پی شو میگیره تا اخر شب اون بنده خدا میاد پی وی دوستم و عذرخواهی میکنه که اصلا عمدی نبوده کارش

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲۹ آبان ۹۹، ۰۰:۱۹
      وای چه قدر اشتراکات داره با کیس تو ذهنم😂 حالا ما که این بابا رو دادیم رفت و خوشحالیم💃 ولی واقعا دمت گرم که توان هندل داری. سخته، سخت! 
      یه بار مثلا اومده بود سر صحبتو باز کنه. حوصله نداشتم. احوال پرسی کرد منم عادی جوابشو دادم . بعد هم بحث کشیده شد به کار. گفتم فردا حضوری صحبت میکنیم چون شک نداشتم با پیام دادن صد درصد دلخوری پیش میاد یه کم کارمون گره داشت. بهش که گفتم حضوری صحبت میکنیم سین کرد جواب نداد، فرداش هم حضوری خودم رو سین میکرد جواب نمیداد😂 پسره ی جوجه😂😂
  • tiktik tiki
    چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹ , ۱۹:۲۴

    میدونی من بارها تلاش کردم این رفتاراشو بذاره کنار

    اما وقتی دیدم خودش با این قضیه مشکل نداره به خودم گفتم چرا باید ارامش خودمو از بین ببرم تا ینفر که معمول نیست تا چندسال دیگه باهامه رو درست کنم

    من بیشتر برای خانوادش ناراحتم که تایم بیشتری رو باید باهاش بگذرونن😂البته مامانم میگه قطعا اونام شبیه همینن😂

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲۸ آبان ۹۹، ۲۱:۵۰
      اینا که میگی به کنار، ولی هر دفعه لازم نمیشه بری معذرت بخوای و از دلش در بیاری؟ کلی اصطکاک ایجاد میشه! 
  • tiktik tiki
    چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹ , ۱۸:۳۴

    صمیمی ترین دوست من این شکلیه 

    من اوایل خیلی برام عجیب بود هروقت سر یه مسئله بیخود ناراحت میشد منم عصبی میشدم چرا اینجوریه

    الان با خودم کنار اومدم که همینطور که ما دوهزار نمونه غذا داریم دوهزارتا اخلاقم داریم که شاید خود طرف باهاش اوکی باشه و دلیلی نداره من ذهنمو درگیرش کنم

    خلاصه من تقریبا یجوری رها کردم مسئله رو

    ینی وقتی ناراحت میشه دیگه من بهش فکر نمیکنم مشکل خودشه😅

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲۸ آبان ۹۹، ۱۹:۱۲
      باورم نمیشه! 
      اعصابت خوب کلفت و پشمیه تیکی جون👌😓
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مینویسم، تا که از تورم ذهن تبدارم کم کنم...