تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
با روزانه هایم همراه شو رهگذر ...


زینب.دیشب یهو sms داد.50% ریه ام درگیر شده. گزگز دارم،و تهوع و اسهال. با هر با هر نفسی ک میکشم، سرفه میکنم و ریه م سختشه. 

داشتم کلماتمو جمع و جور میکردم جواب بدم. مامانم گفت فاطمه؟ گوشات چرا مثل لبو شده؟ 

فهمیدم که تون سمپاتیکم رفته بالا ولی نمیفهمم. چون تمرکزم روی حل مشکلش بود. 

این که چرا از بین این همه دوست و رفیق کادر درمان به من پیام داده بود حس عجیبی بود. این که اصلا خودش 10 سال حداقل از من از لحاظ علمی جلوتره ولی چرا اون لحظه میخواست من بهش بگم چیکار کن چیکار نکن... 

 همیشه میگفت بهم که از نظر من تو خیلی بیشتر از یه فیزیوپات میدونی. بالین نرفتی اما دیدت از خیلی ها بالینی تره. معمولا تعریف بقیه رو جدی نمیگیرم. ولی دیشب فهمیدم اصلا شوخی و هندونه زیر بغل گذاشتن نبوده حرفاش.

روز 9 ام درگیر بودنشه. میتونم بفهمم چرا این چند روز اخیر طاقت گوش دادن ویس 10 ثانیه ای [البته خب 10 ثانیه سوال فارما بعدش جواب میخواد] رو نداشت. 

وضعیت شهرشون قرمز نیست، سیاهه... 

Life Rhythm ۲۷ آبان ۹۹ ، ۱۹:۵۳ ۰ ۱۸۰

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مینویسم، تا که از تورم ذهن تبدارم کم کنم...