تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
با روزانه هایم همراه شو رهگذر ...


ساعت از 9 صبح گذشته بود که من متوجه تن گرمم روی تختم شدم. یک ساعت هم خواب و بیدار موندم. ولی تو همون حال هم فهمیدم امروز یه چیزی از من کمه! انگار قسمتی از روح من یه جا مونده. حس ناقصی ای دارم که نمیدونم ماهیتش رو. چند روز پیش احساس میکردم اون جایی از وجودم که روح و جسم با هم تلاقی میکنن، درد میکنه و ضعیف شده. به مامان اینا که میگفتم ازم میخندیدن و با چشم تنگ شده بهم میگفتن دردت،  درد بی دردیه. خوشی زده زیر دلت! به حرف شون گوش ندادم، عوضش کلی پرداختم به خودم. نتیجه این شد که روحم گرم شد و درونم آروم گرفت. سکونی که موج های آرامشش به بیرون هم انرژی میده. 

کاش زودتر بفهمم اون تکه از ناخودآگاهم کجا گیر کرده... 

شماها هم این جوری میشین؟ 

Life Rhythm ۰۱ آذر ۹۸ ، ۱۱:۰۲ ۵ ۳۴۷

نظرات (۵)

  • soolin :)
    جمعه ۱ آذر ۹۸ , ۱۸:۲۲

    اره اسمش بی دردیه و ولی وقتی میخوای تعریفش کنی،میتونیااا وای نمیشه عمق رو درک کنه اون شنونده...

  • F
    جمعه ۱ آذر ۹۸ , ۱۵:۰۵

    دردبی عشقی ز جانم برده طاقت ورنه من،داشتم آرام تاآرام جانی داشتم:)))))))))))))

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۱ آذر ۹۸، ۱۵:۵۱
      زدی وسط خال... 
  • لیمو جیم
    جمعه ۱ آذر ۹۸ , ۱۳:۱۲

    یه چیزی بگم با هم حال کنیم؟😂😂

    از متنت میشه فهمید شیرازی یا حداقلش سمت استان فارسی

    چون فقط خودمون واسه خندیدن از حرف اصافه ی از استفاده میکنیم 😛😍 

     

    اره پیش میاد واسه همه یه وقتایی

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۱ آذر ۹۸، ۱۵:۵۱
      وای چه قده خندیدم لیمو😂
      فکر کنم اینجا هم دیدم اینجوری بگنا... ولی آره یه چیزایی تو محاوره هامون خاصه. مثلا اوایل اومده بودم اینجا به یه نفر گفتم معده ام درده، مسخره ام کرد که این چه وضع حرف زدنه؟ 😐😂
  • Fatemeh Ahmadi
    جمعه ۱ آذر ۹۸ , ۱۲:۳۸

    چه درد های لاکچری و فلسفی‌ای دارید شوما  :)))

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۱ آذر ۹۸، ۱۵:۴۹
      شما هم حتما دارید، متوجهش نیستین... 
  • - نسیم 🍃
    جمعه ۱ آذر ۹۸ , ۱۱:۵۵

    چه جالب...

    دردناک به نظر میرسه ولی دوس دارم یکبار - فقط یکبار ولی😆 - تجربه‌ش کنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مینویسم، تا که از تورم ذهن تبدارم کم کنم...