تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
با روزانه هایم همراه شو رهگذر ...


آرشیو وبلاگ رو نگاه میکردم... این دفتر همیشه پذیرای من. گوشی که همیشه شنوا بوده برای نگرانی هام و دغدغه هام، چشمی که همراه خوشحالی هام ذوق کرده برام :)

چندین بار خواستم از بین ببرمش، از این که کسی به دنیای وبلگها سر نمیزنه، کسی حوصله ی خوندن آدمها رو نداره.  اما تک تک مخاطبای دیده و ندیده ام جلوی چشمم اومده ان و دلگرم شده ام. 

خودم رو میبینم لا به لای صفحاتش، دخترک ترم اولی که مدام درگیر چلنج بوده برای بهتر و بهتر شدن. جالبه! بعضی مطالب رو که میخونم، فکر نمیکنم که به روز خودم نوشتم شون😄 همین قدر تغییر! 

همچنان شنل super man [girl?! 😅] ام روی دوشمه، همچنان میجنگم، برای تغییر عادت های غلط و جایگزینیشون با عادتهای خوب. میجنگم برای ساختن ورژنهای بهتر و بهتر. اگه چیزی وجود نداره میسازم و اگه چیزی درست نیست، نیزه به دست میرم بالاسرش! 

میتونید همراهم باشید، روزمره هام رو بخونید و هم سفرم باشید تو این راه تغییر😊

Life Rhythm ۰۳ آبان ۹۸ ، ۱۹:۲۰ ۷ ۳۵۹

نظرات (۷)

  • م . ث
    چهارشنبه ۸ آبان ۹۸ , ۱۵:۵۹

    سلام. چشم☺️🌹

  • لنی ..
    شنبه ۴ آبان ۹۸ , ۰۰:۴۹

    من هم میبینمت که باز هم با شنل قرمز خاکی! مثل امروز دست به کمر وایمیستی روی قله و شنل رو میتکونی  و نیزه رو تیز میکنی و پیش میری به سمت قله بعدی و هربار بیشتر از قبل از مسیری که طی کردی لذت میبری.

    مطمئنم که موفق میشی..شک ندارم :)

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۴ آبان ۹۸، ۱۶:۱۰
      قرمز؟ نه نه سورمه ایه حاجی😁
      شما چه قده سایه تون سنگین شده😏
  • کژال ..
    شنبه ۴ آبان ۹۸ , ۰۰:۲۹

    این خوره ی وبلاگ پاک کردن حداقل یکبار به جون همه ی بلاگرا افتاده، خوشحالم از اینکه شما پاک نکردی ^^

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۴ آبان ۹۸، ۱۶:۱۰
      من یه بار هم از بین بردم باز نادم برگشتم😂
  • مهدی ­­­­
    جمعه ۳ آبان ۹۸ , ۲۳:۳۵

    لذتش به همینه که آدم تغییر فاز صحبتا و زندگیش رو میتونه بررسی کنه :) حداقل ببینه نظراش عوض شده و دغدغه هاش فرق کرده

  • soolin :)
    جمعه ۳ آبان ۹۸ , ۲۲:۱۵

    من خودممن یکی از اونایی بودم که گفتم فاطمهه نروووو،فاطمههه نرووو😁

    منکه همیشه هستم.

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۳ آبان ۹۸، ۲۲:۱۷
      باشه نمیرم😂😂
  • Moh sEn
    جمعه ۳ آبان ۹۸ , ۲۰:۱۱

    هیچوقت وبلاگتون رو پاک نکنید! حیفه آدم از بین ببره چیزایی رو که نوشته.

    هر چیزی ثبت نشه فراموش میشه.

    همونجوری که گفتید: "بعضی مطالب رو که میخونم، فکر نمیکنم که به روز خودم نوشتم شون"، و اگه احساسات و اتفاقا و افکارتون رو ثبت نکنید همشون فراموش میشن و تغییرایی که میگین رو متوجه نمیشین و افکار و احساساتتون رو تو گذرِ زمان گم میکنید. 

     

    بجنگید برای ساختن ورژن های بهتر ;)

  • mohammad.j n.safavi
    جمعه ۳ آبان ۹۸ , ۱۹:۵۲

    سلام:)

    من که هستم^__^

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۳ آبان ۹۸، ۲۰:۰۶
      سلام :)
      بله بله😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مینویسم، تا که از تورم ذهن تبدارم کم کنم...