تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
با روزانه هایم همراه شو رهگذر ...


"آرزوی بزرگ ،مفت، به دست نمی آید...! "

جمله ای از زبان گالان اوجای وحشی "آتش بدون دود" نادر ابراهیمی...

جمله ای از زبان وحش خو ترین و جاهل ترین ،رعب آورترین و بی کله ترین مرد صحرا !

جمله ای که دیشب قبل خواب خوندمش، توی خواب روی ذهنم حک شد، تا که امروز پاسخ هر "چرا"ی من دربرابر سختی ها باشه ...

جمله ای که جوابه برای هر شب بیخوابی و جون کندنم برای یاد گرفتن اندکی دانش طب... 

زمزمه ی ذهنم باشه توی اوج دوندگی و زحمت برای رسیدن به وزن ایده آلم.. که تحمل کنم تمرین هایی رو که به غلط کردنم میندازن ... هوس هام به خوردن چاق کننده ها رو تار و مار کنه !

جواب باشه برای اون لحظه ای که توی کفگیر به ته دیگ خورده ترین حالت ممکنم! 

جمله ای با 6 کلمه، اما قابل تعمیم به تمام چراهای من ...

Life Rhythm ۲۶ آذر ۹۷ ، ۲۲:۰۲ ۲ ۲۰۰

نظرات (۲)

  • آسـوکـآ آآ
    سه شنبه ۲۷ آذر ۹۷ , ۱۳:۲۳
    آتش بدون دود اولین کتابیه که بعد از دفع می خونمش :)
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲۹ آذر ۹۷، ۰۰:۰۵
      خوب میکنی👌☺
  • elnaz
    سه شنبه ۲۷ آذر ۹۷ , ۱۰:۱۲
    بله بله کاملا حق باشماست...درراستای این موضوع اومدم اینجااعلام کنم ورودم به جمع مجموعه ی کنکوریهای درگیرibsمبارک:-!:-P:-)
    خلاصه ک این  اسنترای محترمه روشروع کردم موظفم تاتیرماه بخورم...اومدم اینجایکم بهم دلداری بدی رفیق خیلی نگرانم درموردش.بیاوبهم بگو چیزی نیس بیماری درمان پذیریه..تاابد نیس...حالت خوب میشه...خخخخخخ
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲۹ آذر ۹۷، ۰۰:۰۴
      اینبیماری باید سندروم کنکوریا نام گذاری میشد😐!
      امیدوارم سر خود شروع نکرده باشی! اگه تحت نظر دکتر هستی، احتمال زیاد رخت میبنه میره...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مینویسم، تا که از تورم ذهن تبدارم کم کنم...