تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
با روزانه هایم همراه شو رهگذر ...


بذر اسفناج و جعفری هایی که اول مهر خریدم و کاشتم ،الآن دیگه نوجوون شدن [هر چند به خاطر حواس پرتی من آب کافی بهشون نرسیده، ولی من رو ناامید نکردن♡]... بیخیال از مصائب و تلخی روزگار ،سطل به دست میرم تو حیاط و آب میدم بهشون و رنگ سبزی که کاشتم بهم جون میده :)

درس میخونم و شاکرم که شرایط درس خوندن رو دارم[همچنان که تلاش میکنم بر بی حوصلگی و بی فایده دونستن درسهای علوم پایه فائق بیام! ]

کتاب میخونم و از گشتن توی برنامه ی goodreads و خوندن تجربه های دیگران لذت میبرم[در مقابل دنبال کردن پست ها و خوشحالی های دروغین برنامه ای مثل اینستاگرام] 

ساز می نوازم، با فکر به این که یه روز بتونم قطعه ی دود عود استاد مشکاتیان رو بنوازم، یا یه روز مچ دستم به اون مرحله ی توانایی برسه که مثل استاد پایور بنوازم

ورزش میکنم و پیاده روی میکنم تا به اون وزن ایده آل برسم.[ هر چند که خسته ام و گاهی ناامید میشم ، اما گاهی وقتها به خودم تشر میزنم پاشو و انجامش بده ! برای آخرین بار این راه رو تموم کن ]

آشپزی میکنم و از ترکیب مزه ها لذت میبرم[حتی این روزا که به خاطر ضیق وقت نمیتونم سراغ آشپزخونه برم، با فکر کردن به دنیای رنگارنگ آشپزی ایده پردازی میکنم تو ذهنم و مشعوف میشم !]

سعی میکنم کارهام رو تمام کنم تا زمانی که بابا خونه اس ،سنتور بزنم براش... آخه تنها چیزیه که حواسش رو از غم هاش پرت میکنه :))

آره... اینجوریه که دنیام رو تو این روزای خاکستری مملکت و شرایط ملتهب بابا و خونه، رنگی میکنم

یه روز میاد که به این دختر در آستانه ی 20 سالگی افتخار کنم ؟! خدا داند ...

پارسال هم با همین کفش تو همین فصل و تو همین محوطه, همچین عکسی گرفتم. اما اون دختر خام کله داغ بی پروا کجا، این من حال کجا !!

راضی ام از چیزی که شدم ؟صد البته ...

Life Rhythm ۰۱ آذر ۹۷ ، ۱۵:۵۹ ۵ ۲۴۰

نظرات (۵)

  • لیمو جیم
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۰:۰۴
    ایشالله همیشه همینطوری از خودت راضی باشی
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲ آذر ۹۷، ۱۳:۰۱
      ممنون لیمو جان💛💚 
  • آسـوکـآ آآ
    پنجشنبه ۱ آذر ۹۷ , ۲۰:۲۹
    این حس بزرگ شدن خیلی خوبه
    خیلی :)
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲ آذر ۹۷، ۰۹:۵۸
      اوه یس😎😁
  • لنی ..
    پنجشنبه ۱ آذر ۹۷ , ۱۹:۳۵
    خیلی هم عالی ... آدم وقتی به خود قبلیش نگاه میکنه و میبینه که پیشرفت کرده واقعا لذت میبره ، امیدوارم این سیر پیشرفت و رضایت واست ادامه داشته باشه :)
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲ آذر ۹۷، ۰۹:۵۸
      ممنون، متقابلا آرزوی خودت برای خودت😊🙏✨
  • tiktik tiki
    پنجشنبه ۱ آذر ۹۷ , ۱۶:۴۳
    چرا اینقدرر شماهااا مفیدین؟؟
    مستقیم جلوی پای راستت یه برگ قلبیه چقدر قشنگه😍😍
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲ آذر ۹۷، ۰۹:۵۵
      دیگه دیگه😏😛
      تقدیم به تو💛
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مینویسم، تا که از تورم ذهن تبدارم کم کنم...