تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
با روزانه هایم همراه شو رهگذر ...


به یاد داشته باشید که هرگاه از دست کسی خشمگین و برآشفته شدید، این قوانین فردی شماست که ناآرامتان کرده است، نه رفتار طرف مقابل.


👤 آنتونی رابینز




+البته یه حالت استثنا وجود داره درباره خودمون و اون سناریوسازی هامون هست. شاید طرف مقابل واقعا درگیر مشکلی هست ،درونش جنگی برپاست و ما چیزی بیرونش نمیبینیم ... سردی و بی رمقی اش رو به خودمون میگیریم، تو ذهن مون سناریو میسازیم که آره !احتمالا از فلان کارم/حرفم ناراحت شده حالا میخواد بی محلی کنه و فلان ... خوبه که فرصت بدیم و بی خودی سناریو نسازیم. میدونین؟ این سناریوها هر دو طرف رو نابود میکنه، فاصله ها رو زیاد و سرد میکنه . خوبه که اگه شرایط فراهمه رک و راست دلیل سردی رو بپرسیم .یا که نه، فرصت بدیم زمان مشخص کنه. البته گاهی هم طرف نظرش درباره ما دگرگون شده و واقعا قصدش بی محبتیه . این دو مقوله رو اگه دقت کنیم و زمان بدیم میتونیم از هم تمییز بدیم :)

Life Rhythm ۲۴ مرداد ۹۷ ، ۰۱:۲۰ ۲ ۲۷۹

نظرات (۲)

  • ستایش
    چهارشنبه ۲۴ مرداد ۹۷ , ۱۶:۳۲
    پارسال ک مهرماه وارد دانشگاه شدم دوست صمیمیم ارتباطش رو باهام قطع کرد و پشت کنکور موند.جواب تماس وپیامم رونمیداد.بعداز پنج سال ارتباط نزدیک خوب گذاشت توکاسم.مرداد ماه بعدازاتمام کنکور و اومدن نتایج دیدم بهم زنگ زده ک هموببینیم.رفتیم بیرون بهش گفتم تو کنکوری بودی تموم لحظه ها درس میخوندی درست اما دلم میخاس توشرایط سخت وتنهایی کنارت باشم امامنو ازخودت روندی.گف نمیتونستم ببینم تودانشگاه میری وترجیح دادم ارتباطموقطع کنم.ولی منو ببخش بیا دوباره صمیمی باشیم.من گفتم ک بهت اعتمادندارم متاسفم.تو فردادانشگاه بری عمرا منو یادت بمونه.خیلی ازم ناراحت شد وگف فک نمیکردم صمیمیتمون رویادت بره. وبدون من بهتری...بنظرت کاراشتباهی کردم هوپ فول؟؟
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲۴ مرداد ۹۷، ۲۲:۴۸
      نه بسیار هم کار خوبی کردی. زودتر از اینا باید تو دلت دفنش میکردی :)
  • لیمو جیم
    چهارشنبه ۲۴ مرداد ۹۷ , ۰۱:۳۷
    بهترین کارش همون زمان دادنه
    زمان هرررچیزی رو حل میکنه
    البته زمان دادن با بی تفاوتی فرق داره..
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲۴ مرداد ۹۷، ۱۳:۵۹
      چیز عجیبیه این زمان. . . حتی خودت رو عوض میکنه. ..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مینویسم، تا که از تورم ذهن تبدارم کم کنم...