تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
با روزانه هایم همراه شو رهگذر ...


نشستم باز هم حسرت میخورم چرا با این همه خوندن باید کمترین نتیجه حاصل بشه ...

پارسال که کنکوری بودم این طور نبود. چون احساس نیاز میکردم ، با عشق رسیدن میخوندم بازده بیشتر بود .

حالا هم به اسم دانشجوی پزشکی، ساعتها مجبورم به خوندن . حتی از تفریحاتم فاکتور میگیرم اما با کمترین بازده :/

شاید چون صرفا به خاطر رفع تکلیفه خوندنم، تازه موقع خوندن ذهنم هزاااار جا هست الا اونجا که باید .شاید 10% ذهنم متمرکز باشه! 

به نظرم درمان این وضعیتم عشقه! شاید عشق باز هم معجزه کنه... کاشکی دوباره سراغم بیاد... 

.

.


Life Rhythm ۳۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۲۰ ۹ ۲۸۸

نظرات (۹)

  • میم _
    چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ , ۱۶:۴۳
    من هم نیز
    باید اون انگیزه تو دبیرستان بیاد سراغم
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲ خرداد ۹۷، ۱۸:۱۳
      میم عزیز تو که دیگه خرت از پل گذشته :))
  • Niloo .hmd
    سه شنبه ۱ خرداد ۹۷ , ۱۹:۱۷
    هعی زندگانی
    هر که را دور‌ کنی دور و برت میاید...
    دنبال عشق نباش که بهش نمیرسی از زندگیت لذت ببر 
    نیمه گمشده ات خودش یه روز میاد😉
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲ خرداد ۹۷، ۱۸:۱۴
      منظور من از عشق ، انگیزه بود نه نیمه گمشده !!
  • tiktik tiki
    دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۶:۴۴
    ی هدف بلندمدت و جایگزین اهداف کوتاه مدت کن
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲ خرداد ۹۷، ۱۸:۱۴
      ایشالا😊
  • آسـوکـآ آآ
    دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۵:۰۳
    من چرا فکر می کردم تو کنکوری هستی :|
    اینقدر تعداد کنکوری های بلاگر بالاست و من حواسپرت به علت کهولت سن :)
    خب تو پارسال از پل کنکور با اون موفقیت(پزشکی) گذشتی امتحانا نباید اذیتت کنه :)
    میدونی چند نفر آرزوشونه جات باشن؟

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲ خرداد ۹۷، ۱۸:۱۵
      مشکل اینجاست که انگار به ته آرزوهام رسیدم ! انگیزه ام ته کشیده ://
  • آسـوکـآ آآ
    دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۴:۱۸
    رفع تکلیف
    اصلا خوب نیست
    تو هدف داری پس براش تلاش می کنی
    با این فکر برو جلو که من باید از تمام لحظات مرده و زندم استفاده کنم تا چهل روز دیگه با خیال راحت از سر جلسه کنکور بلند شم.
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۳۱ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۸
      آسوکا من کنکوری نیستم که ://
  • رومی زنگی
    دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۲:۵۳
    چون تجربه اش رو دارم بهت میگم . حبس کردن خودت و محروم کردن خودت از تفریح فقط لود روانیت رو زیاد میکنه و تمرکزت رو کم میکنه و بازدهت رو میاره پایین . نمیگم دائم به در و بیرون و گردش و تفریح و اینا باش ولی حداقل هفته ای یه نصفه روز مال خودت باش تا سبک بشی و بتونی فِرِش و سرحال به درسات برسی . البته من درس پس میدم ؛) 
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۳۱ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۸
      مشکل اصلیم همون تمرکز نداشتنه ...
  • همدم ماه
    دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۲:۳۲
    من دارم عشقا رو برا بعد از علوم پایه جمع میکنم:/ 
    زیاد سخت نگیر خیلی ها همینجوری ان:)
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۳۱ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۷
      ژن خوب فقط اونی که شب امتحان میخونه نمره اش بالا میشه ...
  • بانو ...
    دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۰:۴۸
    هدفت رو فراموش کردی 
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۳۱ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۱
      😔
  • عین ..
    دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۰:۴۳
    بابا همه پزشکیا همینجورن
    با سال بالاییات حرف بزنی مشکلت حل میشه
    عشق ته دیگ ماکارونیه
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۳۱ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۱
      سال بالاییا محل نمیذارن :((

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مینویسم، تا که از تورم ذهن تبدارم کم کنم...