تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
با روزانه هایم همراه شو رهگذر ...


نمیدونم میتونم جمع ببندم یا نه ! اما احتمالا همه تون تو دوران تحصیل خصوصا دانشگاه، شده که برای یه امتحان کلی بخونی،  در آخر چنان گندی بزنی که ...

فیزیولوژی قلب رو [ بر خلاف بچه ها که از کتاب خلاصه سر و تهش رو هم آوردند:/] سه بار !!! ار روی کتاب رفرنس فیزیولوژی گایتون خوندم و دو سری جزوه نوشتم😑 جدا از این که جزوه ی ایمان رو هم خوندم و ایمان بیچاره انقدر منو ساپورتم کرد !

نیفتادم اما نمره ام لب مرزه و کلی خجالت کشیدم امروز !

نمی تونم بفهمم اشکال کارم کجاست و چرا با این همه خوندن کمترین نتیجه رو میگیرم... به نظرم احمق و کودن هم نیستم دیگه تا این حد ! حتما مسیرم اشکال داره😩

خب این از فیزیولوژی قلب که گند زد به اعصابم😬 فکر امتحانای بعدی و گرفتن نتایج مشابه ! روانیم کرده

.

.

.

هوا یهویی گرم شد و الان دارم رطوبت هوای شرجی رو حس میکنم . تمام بدنم چسبنده شده😑 نفس میکشم احساس میکنم از درون فشرده میشم :/ آخه من بچه ی این آب و هوا نیستم که😶

.

.

خلاصه که مدیکال استیودنت برای هضم دلتنگیاش گریه نمیکنه، چیز کیک میپزه D:


عکس + طرز تهیه 👈 ادامه مطلب

 

  • ۳۰۰ گرم بیسکویت
  • ۱۵۰ گرم کره
  • ۲/۳ پیمانه شکر
  • ۱ ۱/۲ پیمانه آب جوش
  • ۱ ۱/۲ قاشق غذاخوری پودرپودر
  • 500           گرم پنیر خامه ای
  • ۱ قاشق چایخوری اسانس وانیل
  • ۱۲ عدد توت فرنگی
  • ۲ بسته پودر ژله توت فرنگی
  • ۱ ۱/۲ پیمانه آب جوش
  • ۱ ۱/۲ پیمانه آب سرد 
  • کره رو داخل ماکروویو و یاروی حرارت گاز ذوب میکنیم.
  • ظرف پیرکس مستطیل (اندازه 25در 33در5) را با کاغذ روغنی می پوشانیم و با کره چرب میکنیم 
  • بیسکوییت هارو در غذاساز کاملا پودر میکنیم(میتونین داخل کیسه فریزر بزارین و با گوشت کوب کامل له و پودر کنید .
  • بعد از اینکه بسکوییت ها کاملا خرد شد، کره ذوب شده رو مخلوطش کنید. 
  • کاملا با کفگیر بیسکویت هارو فشار می دهیم تا پرس شوند
  • کاملا با کفگیر بیسکویت هارو فشار می دهیم تا پرس شوند
  • مدت 15 دقیقه می گذاریم درون یخچال
  • پودر ژلاتین را داخل ظرف میریزیم و با آب جوش حلش میکنیم. 
  • 300 گرم پنیر خامه ای + 200 گرم خامه و شکر رو با هم مخلوط میکنیم . وانیل و ژلاتین حل شده رو اضافه میکنیم .
  • مایع پنیررا بر روی بیسکویت میریزیم . ظرف را 10 دقیقه در محیط اتاق قرار می دهیم.
  • توت فرنگی هارو تا نیمه در مخلوط پنیری به آرامی فرو میکنیم
  • ژله رو درست میکنیم جدا .حتما اجازه بدید تا ژله خنک شود (درصودرت گرم بودن لایه پنیر را خراب میکند).به آرامی ژله رو روی لایه پنیر میریزیم
  • حواستون باشه آروم آروم با قاشق ژله رو بریزین روش مثل من یهو خالی نکنید مایه پنیریش قاطی بشه
  • 4 ساعت هم بذارین تو یخچال بمونه. 
Life Rhythm ۱۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ ۵ ۴۰۵

نظرات (۵)

  • رومی زنگی
    جمعه ۲۱ ارديبهشت ۹۷ , ۰۰:۳۱
    نه دیگه سعی کن الان دختر خوبی هستی دختر خوبتری بشی و کلی خوانی رو شروع کنی :))))
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲۱ ارديبهشت ۹۷، ۰۰:۳۲
      ان شاءالله تعالی😁
  • رومی زنگی
    پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۹۷ , ۰۴:۱۱
    به به خانم مد استیودنت چیز کیک پز ؛)))
    جمع ببند قشنگ راحت باش با اطمینان بهت میگم همه تو دانشگاه دست کم یه نمونه این چنینی داشتن
     من چون خودم توی دانشگاه در اغلب موارد به نمره ای هم تراز تلاشم نمیرسیدم دارم بهت میگم در مورد خودم من متوجه شده بودم که اینقدر غرق جزئیات میشدم که اگه سوال کلی میومد نمیتونستم جواب بدم مثلا ما یه درس مربوط به حفاری داشتیم من تا درصد اجزای سیال حفاری رو تا دو رقم اعشار تو ذهنم داشتم ولی وقتی سوال این بود که مثلا اجزای کلی یک دکل حفاری را نام ببرید من نمیتونستم جواب بدم 
    البته خب باز هم رشته های مختلف فرق میکنن ولی من فقط خواستم خواهرانه تجربه امو بهت بگم :****
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲۱ ارديبهشت ۹۷، ۰۰:۱۵
      مشکل اینجاست هنوز استایل کنکوری خونی و وسواس کاری رو دارم در صورتی که کلیات واجب تره😬

      مرسی عزیزم😘
  • همدم ماه
    پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۹۷ , ۰۰:۱۰
    هوای شهر ما امروز سی و شش درجه هم رسید! تازه تابستون هاش میرسه به پنجاه و اینا 
    ولی بازم هوای خشک اینجا رو به هوای شرجی  شمال تو اواسط بهار و تابستون  ترجیح میدم -_- شمال هر چی تنفس می‌کنی همش بخار آبه واسه ما که اونجا زندگی نکردیم:|
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲۱ ارديبهشت ۹۷، ۰۰:۱۳
      از قدیم و ندیم تو مدرسه ها هی میگفتن آب و هوای شمال معتدله!  والله تنها چیزی که نمیشه بهش گفت معتدله !!
      یه ساعت گرم شرشر عرق میریزی ، یه ساعت سرد مچاله میشی به خودت
      کلا لباس متناسب با هوا نمیشه پوشید  :/
  • همدم ماه
    پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۹۷ , ۰۰:۰۸
    وااااای دختر کل پست یه طرف کیکی که پختی یه طرف😍😍😍 هنرمند کی بودی تو رو نمیکردی؟😘😍😍🤗 
    واسه فیزیو غصه نخور منم ترم قبل همین بود وضعیتم-_- 
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲۱ ارديبهشت ۹۷، ۰۰:۱۲
      تو پست قبلی گفتم حس میکنم بی هنرماا! 
      به استعدادم تو پخت و پز فکر نکرده بودم😇


      فیزیو تازه آسونش بود همدم جنین و آناتومی و بافت رو که توام با هم باید امتحان بدم رو چی میگی😬
  • tiktik tiki
    چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۹۷ , ۲۲:۳۰
    اقانگومن میترسم از فیزیو:(
    به به چیزکیک بزن بر بدن مخور غم گذشته
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲۱ ارديبهشت ۹۷، ۰۰:۱۰
      حقیقتا ترس هم داره ، اگه مثل من سردرگم باشی چه طور بخونیش :/


      بله بله ، از اون ور هم بر وزن خویش افزوده میکنیم😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مینویسم، تا که از تورم ذهن تبدارم کم کنم...