تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
با روزانه هایم همراه شو رهگذر ...


از سوم ابتدایی میشناختمش... دختر سرو زبون دار و پر جنب و جوش، درست بر عکس من! 

ازش بدم میومد ،همکلاسیم نبود اما هر روز میدیدمش.

دبستان تموم شد. بر حسب اتفاق ،دوم راهنمایی وارد مدرسه من و کلاس من شد! 

یکه تاز مدرسه بودم و با اومدنش ترس برم داشت که ازم جلو بزنه !ازش متنفر شدم، بی محلش میکردم

اما اون ؟ ابدا به دل نمیگرفت ! اصلا متوجه بد رفتاری من نمیشد و برخلاف بقیه دخترا به جای حسادت به من و نمره هام، همیشه من رو تشویقم میکرد و به حالم به جای حسرت ،غبطه میخورد. اینه نشونه ی تربیت خانواده ی اصیل

راهنمایی هم تموم شد و وارد دبیرستان شدیم و از قضا باز هم هم مدرسه ای شدیم .

اون زمان دیگه ،غرور و باد نوجوونیم رو نداشتم و به خاطر فشارهای مدرسه نمونه ،تنها بودم و به پشتیبانی نیاز داشتم .

سال اول دبیرستان رو به تنهایی هر چه تمام تر گذروندم... 

اولین روز از سال دوم دبیرستان بود ، قبل شروع شدن مراسم اول سال! 

هی ای ور اون ور رو نگاه میکردم و هی ناراحت از این که هیچ دختر درستی رو برای صمیمیت نمیبینم !

لحظه ی خاص رخ داد .در مدرسه باز شد و مریم وارد شد .آره، همون دختری که به حساب نمیاوردمش هیچ وقت ،خندان لب یه راست اومد پیش من ! انگار که سالهاست با هم همکاسه باشیم در صورتی که فقط رهگذر هم بودیم! 

روز به روز بیشتر دلبسته شدیم ...

یار تنهایی هام،  مرهم زخم هام ... زخم هایی که هیچ وقت جرئت نشون دادنشون به کسی رو نداشتم .

به قول قیصر امین پور از خود من ،به خودم خویش تره! 

یه معلم داشتیم میخواست که ما رو خجالت مون بده بس که سر کلاسش حرف میزدیم با هم ،

بهمون میگفت خدا برای هم حفظ تون کنه D:

آره، واقعا کاشکی دعاش بگیره! !


امشب تولدشه. . . کادوش رو اینترنتی واسش سفارش دادم فرستادم. یه چی انتخاب کردم که نماد خودمون باشه. چه طوره ؟

Life Rhythm ۱۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۲۳ ۴ ۹۹۳

نظرات (۴)

  • رومی زنگی
    جمعه ۱۴ ارديبهشت ۹۷ , ۰۰:۰۵
    به به خیلی هم عالی
    از اعماق قلبم میگم خدا برای هم حفظتون کنه:)))
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۱۴ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۵۸
      مرسی عزیزم😘
  • tiktik tiki
    جمعه ۱۴ ارديبهشت ۹۷ , ۰۰:۰۲
    خیلی قشنگه کادو:))
    دوست خوب نعمته باید قدرشو دونست
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۱۴ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۵۸
      اوهووم😊
  • همدم ماه
    پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۹۷ , ۲۳:۵۰
    عالی:) دوستیتون پایدار:)
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۱۴ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۵۸
      مرسی همدم :)))
  • Tali hejazi
    پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۹۷ , ۲۳:۴۵
    هم کادوتون قشنگ و هم صمیمیت تون قابل ستایش 
    منم دوست دارم یه رفیق باحال و صمیمی داشته باشم...
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۱۴ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۵۷
      😊😇
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مینویسم، تا که از تورم ذهن تبدارم کم کنم...