تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
با روزانه هایم همراه شو رهگذر ...


بهم گفتند مشروط شدی. به فکر حذف واحد باش. غمگین شدم... به واحد بی اهمیت نچسب قابل حذف فکر کردم. آمار! 

بعد که کارا درست شد و از مشروطی ناعادلانه دراومدم ،دیگه نیازی به حذف واحد نبود. خوشحال نبودم، اما ملول چرا...

چون استاد آمار هر آنچه ناجذابان دارند، ایشان همه یکجا داشت. بد ریخت، no charm! 

گوش فرا دادم به درس. گوشم ملول شد. بس که خشک بود و بی ربط به من. به منی که روحم سر ریاضیات کنکور تاول زد و دقیقا التیامم از عصر کنکور شروع شد با فکر به این که رها شدم از شر ریاضیات، تاابد. 

گوش هام رو بستم. با هندزفری، یا گاهی با فکر و خیال به ناکجاها... 

تنم ملول شد. جسمی که اسیر بود. سر کلاسی که روح دوستش نداشت، اما جبر ، دوست داشت. جبر من رو نشونده بود سر کلاس. من، مظلوم ترین حالت جسمم رو سر کلاس های این چنین حس میکنم. وقت و عمر و جوونی که هدر میره، حوصله ای که با حرف های ناجذاب سمباده وار دچار اصطکاک و تحلیل میشه، خستگی نادلپذیری که درنهایت دستگیرم میشه. خستگی عبث! 

حالا شب امتحانش همه چیز دچار ملال شده. آرامش من، اعصاب من، اعتماد به نفس من، گذشته ی فراموش شده و به خاطر آمده ی من، مادرم و چشمهای نگرانش چون بوی افتادگی می آید، جیب خالی من برای پرداخت پول معلم خصوصی، اعصاب بهم ریخته و نگرانی معلم خصوصی من... 

دردهای سایکوسوماتیک سراغم اومدن. تخم چشم سمت راستم از صبح تیر میکشه تا مغزم، دردهای مبهم جا به جای تنم ، سنگینی دست و قفسه سینه چپ، رفلاکس و سنگینی معده. 

باشگاهی که نرفتم، برنامه غذایی خوبم که به فاک رفت... همه تقصیر آماره. 

همه تقصیر احمق هایی که فکر میکنن آمار، به درد ماها میخوره. 

 

Life Rhythm ۲۸ دی ۹۸ ، ۲۳:۲۱ ۱۱ ۴۱۱

نظرات (۱۱)

  • Agnes :)
    شنبه ۱۲ بهمن ۹۸ , ۰۱:۱۰

    آمار ما کتاب باز بود خیلی حال کردیم چون استادمون پزشک بود ک اصلا اعتقادی ب حفظ کردن اینا نداشت 

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۱۳ بهمن ۹۸، ۲۱:۴۳
      بدخت ماعه... طرف دکترای آمار زیستی داره و جوگیره
  • Mojtaba Mi
    سه شنبه ۸ بهمن ۹۸ , ۱۸:۴۴

    هر کی از آمار خوشش میاد از اینجا بره:)؟

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۸ بهمن ۹۸، ۲۱:۰۷
      بله بله
  • soolin :)
    دوشنبه ۷ بهمن ۹۸ , ۰۲:۰۲

    اره ولی خب استاداشون وقتی میارن از لغتها و عبارتهای های لوِلِ مفهومی استفاده میکنن،ما دانشجوها هم باید زووور بزنیم که مفهوم رو ببلعیم و امتحانشو پاس کنیم.حالا این تشریحیش بود.ترم بعد این درسها رو اورالشونو هم موظیفم پاس کنیم به اضافه تشریخی.....میدونی درسته که اون چیزمیزای اضافی که تو دانشگاهای ایران تدریس میشه رو الحمدلله ما نداریم ولی چیزای دیگه هست که حرص داره بازم...😖

  • soolin :)
    يكشنبه ۶ بهمن ۹۸ , ۱۷:۰۲

    کاش واقعا خوشبحالم بود که نیست....

    نگم برات که عمومیمون جامعه شناسی،فلسفه و چیزایی هست مثل شما به هیچ عنوان به درسمون مربوط نمیشه😑

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۶ بهمن ۹۸، ۱۸:۰۹
      فکر کنم حداقل همین درسای غیرمرتبط تون به هر نحوی با اسلام ربط نمیدن و بویی از علم برده به هر حال... 
  • Moh sEn
    شنبه ۵ بهمن ۹۸ , ۰۱:۵۲

    توی رشته ی منم آمار به طور مستقیم و غیر مستقیم 12-15 واحد از چارتمونو تشکیل میداد، 4-5 تا درس. سراسر با تقلب پاسشون کردم.

    مطمئنم از شما که یک درسشو داشتین هم کمتر بلدم، خداروشکر.

    خیلی ناخوشاینده.

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۶ بهمن ۹۸، ۱۱:۴۰
      فکر این که بیفتم و بخوام از دوباره بردارم و امتحان بدم جونمو میگیره😕 لعنتی پیش نیاز یکی از درسای این ترمم هست😔
  • soolin :)
    چهارشنبه ۲ بهمن ۹۸ , ۲۰:۱۶

    معمولا تو هر رشته ای،یه سری درسهای نامربوطه رواعصابه نخاله با استاده سختگیره رواعصابترش،ادم رو به فنا میده:|

    پاس میشی ایشالا.دونت ووری عزیزجان💜

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۶ بهمن ۹۸، ۱۱:۳۹
      خوش به حالت لااقل تو بلاد کفر شما درسای عمومی مزخرف کمتره
  • Elnaz
    سه شنبه ۱ بهمن ۹۸ , ۲۲:۳۵

    منی‌ ک رستم مهندسیه‌هم‌از‌آماربدم‌میاد‌...فیزیک‌

    یاریاضی‌علوم‌خالص‌ومادرن‌...ولی‌آماریچیز‌مخلوط‌..

    خلاصه‌اینکه‌سرکلاستون‌نشستم‌ودیدم‌خیلی‌درس‌

    نکبتیه‌‌واستادتونم‌خیلی‌جدی‌گرفته‌بود‌هی‌پروژه‌میداد😂😂😂😂

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۶ بهمن ۹۸، ۱۱:۳۸
      وای اصلا بخش بزرگی از نخوندن آمار تا شب امتحان همین استاد غزمیتش بود😑
  • خسته
    يكشنبه ۲۹ دی ۹۸ , ۱۷:۳۷

    من کارشناسی امار خوندم . 137واحد درسی امار . و الان

     بیکارم و خانه نشین . جوانیم بر باد رفت 

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۳۰ دی ۹۸، ۱۶:۲۱
      چه اشتباهی... آمار اصلا علم نیست، یه چیز بین رشته ایه به نظرم... 
  • میم _
    يكشنبه ۲۹ دی ۹۸ , ۰۹:۳۳

    چه مرتب نوشتی:))

    مال من خیلی اصلا غیر قابل ردیابی بود

  • آقای مهربان
    يكشنبه ۲۹ دی ۹۸ , ۰۰:۰۸

    سلام

    فک کنم هنوز به پایان نامه نرسیدید :)))

    این چیزا دم دست داشتنشون خوبه فقط، که بدونی مثلا حجم نمونه ات رو باید از فرمول داخل فصل 2 نگاه کنی

    یا مثلا این کاری که داری میکنی رو باید با فلان ازمون نتیجه گیری کنی

     

    یک درصد هم ادم بخواد اینا رو حفظ کنه نادونی کرده !

    چه برسه این مدلی امتحان بده

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۳۰ دی ۹۸، ۱۶:۲۰
      کاش نیفتم که بخوام دوباره خودمو آزار بدم باهاش😓
  • در مسیر شدن
    شنبه ۲۸ دی ۹۸ , ۲۳:۳۵

    :((

    این سیستم آموزشی درست بشو نیست

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۳۰ دی ۹۸، ۱۶:۱۸
      #باید_رفت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مینویسم، تا که از تورم ذهن تبدارم کم کنم...