تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
با روزانه هایم همراه شو رهگذر ...


مامان با حالتی در یک قدمی کتک زدن منو از خواب بیدار کرده، با این تهدید که اگه الآن پا نشی دیگه هیچ وقت صدات نمیزنم. یک ماه مونده تا امتحان علوم پایه ات هیچی نخوندی! 

خب حقیقتا تو عمر تحصیلیم یکبار هم به خاطر درس نخوندن چیزی نشنیده بودم ولی خب، ملاحظه میکنید چه قدر اوضاع خرابه😬 دیگه بدنم درس و کتاب رو داره پس میزنه، دست خودم نیست😕

حالا هم که بیدار شدم درس نمیخونم که! آهنگ دو نفره سحر رو با بلندترین حالت گذاشتم تو گوشم و دارم زیرپوستی قر میدم😶

آخه سگ درس میخونه وسط گرمای مرداد😑

Life Rhythm ۱۲ مرداد ۹۸ ، ۰۶:۲۰ ۷ ۳۰۱

نظرات (۷)

  • life around me
    يكشنبه ۱۳ مرداد ۹۸ , ۱۱:۳۰
    نه بابا من جدی گفتم...تو گور هم باید بخونیم:)
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۱۳ مرداد ۹۸، ۱۴:۰۵
      ما خودمون هم یه چیزی مون میشه. دیدی وقتایی که مثلا آفی و موقع استراحتته از نخوندن احساس گناه میکنی؟ 😓
  • لیمو جیم
    يكشنبه ۱۳ مرداد ۹۸ , ۰۸:۵۴
    شاید هم چون بیشتر از چیزی که خودت فکر میکنی آماده ای که نمیخونی :)
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۹:۲۱
      لیموووو لیموو😂 عاشق طرز فکرت شدم🤗😂
  • life around me
    يكشنبه ۱۳ مرداد ۹۸ , ۰۶:۳۰
    سگ که نه،ولی دانشجوی پزشکی آره:))
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۹:۲۱
      هیع😬 گلساجون یه وقت جسارت نشده باشه🙃 جمله آخر فقط برای بیان کلافگیم بودا🙄😂
  • سویل :)
    يكشنبه ۱۳ مرداد ۹۸ , ۰۱:۳۱
    من درس میخونم :/
    البته که انتخاب خودم بوده
    والا مث بقیه همکلاسها و هم دوره هام میتونستم از تابستونم لذت ببرم...
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۹:۲۰
      هوم... همه ی ما دونسته وارد رشته مون شدیم. ولی اجبار و محدودیت پشتش،  زندگی تک بعدی اشتیاقت رو خفه میکنه... 
  • شمیم ..
    شنبه ۱۲ مرداد ۹۸ , ۱۹:۵۲
    جدا وحشتناک ترین کار توی تابستون درس خوندنه :|
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۹:۱۷
      بار اولم نیست... ولی این سری نمیدونم چرا خالی کرده ام :(
  • مـارﮮ :)
    شنبه ۱۲ مرداد ۹۸ , ۱۶:۰۶
    چرا بچه رو شبیه جوکر کردن ؟ :)))
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۱۲ مرداد ۹۸، ۱۷:۰۰
      چون خدا زده اس😓
  • رومی زنگی
    شنبه ۱۲ مرداد ۹۸ , ۱۱:۰۸
    عززززیزم دور از جون 
    ای جان آره واقعا تابستون درس خوندن خیلی سخته 
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۱۲ مرداد ۹۸، ۱۷:۰۰
      پیییف😪
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مینویسم، تا که از تورم ذهن تبدارم کم کنم...