تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
با روزانه هایم همراه شو رهگذر ...


بین ملغمه ای از دردهای زنانه، درد فهمیده نشدن کارد رو به استخون فرو میکنه. چاره تخفیف این دردها چیه؟ شناخت نیازهات و دونستن فیزیولوژی بدنت... باید بدونی که هیچ کس جز خودت جواب دردهات نیست! 

من اهل چالشم. اگر خوندن درسی برام مشکل باشه داوطلب میشم برای جزوه نوشتنش، اگه کاری رو نتونم انجام بدم به دیگری پیشنهادش میکنم که باهم جلو بریم...

حالا ایمیل من شده مملو از ژورنال های پزشکی و زنان، که نخونده ام یا نگاهی گذرا کرده ام که چیزی یادم نمونده. 

حالا میخوام خودم بکشم به چالش و قول بدم که براتون بنویسم. مراقبتها و فکت هایی که هر کس باید بدونه. نمیگم زن! که جامعه جنس دیگری هم داره که مکمل جنس زنه و اون هم باید بدونه... 

خواهم نوشت✌

Life Rhythm ۰۷ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۸ ۴ ۲۳۷

نظرات (۴)

  • النازی
    سه شنبه ۸ مرداد ۹۸ , ۰۹:۵۰
    وااای پیشنهاد خیلی خوبیه...مامنتظر حرفای شنیدنیت.هستیم عزیزدلم
  • سفره خاتون
    دوشنبه ۷ مرداد ۹۸ , ۱۸:۰۷
    بسیار مشتاق خوندنش هستم.
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۸ مرداد ۹۸، ۱۵:۲۶
      حضورت دلگرمی میده😊💙
  • لنی ..
    دوشنبه ۷ مرداد ۹۸ , ۱۵:۰۸
    پس بنویس که ما منتظریم :)
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۷ مرداد ۹۸، ۱۵:۱۸
      In progress... 
  • سین الف
    دوشنبه ۷ مرداد ۹۸ , ۱۴:۴۰
    واقعا لازمه ی هر جنسی در این زمانه هست !
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۷ مرداد ۹۸، ۱۵:۱۹
      بله... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مینویسم، تا که از تورم ذهن تبدارم کم کنم...