تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
با روزانه هایم همراه شو رهگذر ...


گفتن نداره، ولی اینه گوشه ای از همچنان خواندن ها ، همچنان صبر کردنها ، مته به خشخاش گذاشتن ها ، همچنان خواندنها...

اگه متوجه نشدید ، ماجرا اینه که نیمه ی چپ گردن و شونه تااا انگشتاهای دست چپم درد میکنه... همه به خاطر این که تو این مدت همه اش سرم پایین بوده رو کتابها و جزوه نوشتنها :( 

این کیسه آب گرمه که با شال پیچیدمش دور گردنم چون دستم و وقتم رو لازم دارم😑


+تو این وضعیتم مدام آهنگ آتش جاودان همایون شجریان تو ذهنم پلی میشه و خب... فکر کنم بی ربط هم نیست :/

Life Rhythm ۳۱ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۱۶ ۳ ۲۸۸

نظرات (۳)

  • امیر رضا
    شنبه ۵ مرداد ۹۸ , ۱۱:۴۲

    چه سایت فوق العاده قشنگ و زیبایی داری

    راستی من تو وبلاگم آموزش برنامه نویسی وبسایت و ... میدم اگه علاقه مند بودی حتما سر بزن

  • tiara .n
    جمعه ۳۱ خرداد ۹۸ , ۲۳:۰۵
    خیلی درکت میکنم☹️منم شدیدا دچار دست درد شدم این مدت
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۱ تیر ۹۸، ۱۶:۵۹
      تف به این روزگار :/
  • soolin :)
    جمعه ۳۱ خرداد ۹۸ , ۱۸:۲۵
    خدا قوت جانا💜
    خدا بهت سلامتی بده😘😘😘
    یاد زمان کنکورم افتادم که همینطور درد داشتم.
    یه تخته هایی هست که کتاب رو بالا میاره و باعث میشه حتی تو نوشتن هم نیاز به دولا شدن نداشته باشی.از این میز و صندلی های اداری فروشی ها من خریده بودمش.حتما یدونه بگیر،خیلی بهتر میشی.
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۱ تیر ۹۸، ۱۷:۰۰
      ممنون😊
      اسم خاصی نداره اینی که میگی؟! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مینویسم، تا که از تورم ذهن تبدارم کم کنم...