تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
با روزانه هایم همراه شو رهگذر ...


هنوز هم شبها خواب میبینم فیزیک مشکل دارم ، نخونده ام و تا کنکور چیزی نمونده . هنوز هم خواب میبینم روز آزمونه و من کارت ورود به جلسه نبرده ام ... خواب میبینم ازم تقلب گرفته ان ... خواب میبینم پزشکی قبول شده ام ولی هی بهم میگن تو حقت نبوده باید دوباره کنکور بدی ... بعد دوباره خودم رو گرفتار فیزیک و ریاضی میبینم ...

پروسه کنکور چه به سر روح و روان من آورده که بعد دوسال هنوز کابوسهاش دست از سر من برنمیدارن !

Life Rhythm ۰۷ فروردين ۹۸ ، ۰۹:۴۹ ۳ ۲۲۶

نظرات (۳)

  • لنی ..
    چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۶:۳۰
    من با عزیزان، ریاضی و فیزیک تماس گرفتم و ایشان قول دادن که دیگه هیچوقت سمت شما نیان و شما هرگز دوباره رنگ  ایشان را نخواهید دید.البته خیلی ناراحت بودند که نتونستند با شما دوست بشن و هی با ناراحتی سر تکون میدادن  :))
    پس آسوده بخوابید :)
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۷ فروردين ۹۸، ۲۱:۴۹
      دست لنی بزرگوار درد نکنه واقعا ... ولی امیدوارم استاد دوست داشتنی من جناب سهراب پور رو مستثنی دونسته باشی😅 ایشون همین الآن دستور بدن بیا بشین سرکلاس با کله میرم😂
  • elnaz
    چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۵:۴۰
    چندوقته دوستم یااقوام ک دانشگاهشون تموم شده زنگ زدن بمن ک ماکتاباتو میخایم کنکوربدیم دوباره واسه پزشکی...دلم میخادزار زارگریه کنم بخاطر بخت اشغالم و اینهمه ناعدالتی خدا ک منو تواین کشور بدنیااورد. ک بعدعمری درس خوندن دوباره بیای نقطه صفر واسه پزشک شدنی ک بخدا مدینه فاضله نیس .دکترایی ک خودشون حالشون بده ازاینهمه ناعدالتی دولت درمقابلاونهمه زحمت.دیشب خندوانه رامبد برگشت به مهموناش گف من دانشگاهو ول کردم ورفتم دنبال کار والان اینجام اون دوتاهم گفتن همچین تجربه ای داشتن والان موفقن توحرفه شون.وحرفش جالب بود اینهمه استرس ودرس خوندن بعدش یه لیسانس

     
    بیکار خوب ازاول بروکارکن...ومن گوله گوله اشک داشتم ازاین سرنوشت رقت انگیزم .ت
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۷ فروردين ۹۸، ۲۱:۴۸
      الناز همیشه برای من سواله تو که خودت داداشت جلو روت هست و همه بدبختیای ما رو میدونی و میدونی مدینه فاضله نیست ! پس چرا همچنان اصرار داری ؟!
  • آرام
    چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۵
    چیزی ک برا تو فقط کابوسه برا من ۵ ساله هم کابوسه هم زندگی و الان فیزیک ریاضی صفرم و چیزی به کنکور نمونده ...مشاورمم عین خیالش نیس مرور جتی نمیزاره کلااافم
    کاش تموم شه این لعنتی کنکورررر
    فیزیک و ریاضی تو چیکار کردی و چند زدی ؟و چه توصیه ای براشون تو این مدت داری
    کاش روزی برسه ک از کنکور برام فقط کابوسش بمونه ن خودش ن خودش....
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۷ فروردين ۹۸، ۲۱:۴۶
      واقعا متاسفم ... امیدوارم زودتر راه زندگیت رو پیدا کنی :)
      من مشاور نداشتم ،هیچ وقت. مشاور مزاحمی بیش نیست. چه کسی بهتر از خود من به ضعفها و شرایطم واقفه ؟!
      فیزیک و ریاضی رو صفر بودم من هم علی رغم اینکه تو بهترین مدرسه درس میخوندم ولی معلمای آشغالی داشتیم هموناهم باعث نفرتم شدند...
      ریاضیم خدا رو شکر ختم به خیر شد . دبیر کنکور خوبی داشتم . 83% زدم. ولی فیزیک درس ننگین موند تو کارنامه ام با درصد 45 !
      پیشنهادی ندارم که الان پایه ضعیف رو کاری بکنی... روی عمومی هات زوم کن و تقویت شون کن .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مینویسم، تا که از تورم ذهن تبدارم کم کنم...