تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
با روزانه هایم همراه شو رهگذر ...


سرچ میکنم differences between drug and poison... اولین سایت فیلتر ، دومی غیر قابل دسترس چون مقاله اس و رایگان نیست و من PayPal ندارم و نمیتونم داشته باشم... سومی مجددا فیلتر !

میگم گور بابای اطلاعات اضافه، اسلاید استاد رو رونویسی کن! 

ادامه میدم...

سرچ میکنم fennel side effects 

داستان بالا مجددا تکرار میشه! 

اکتفا میکنم به ویکی پدیای مزخرف

دور باطل برای هر title استاد !

.

.

.

سرچ میکنم agonists and antagonists . خسته ام ترجیح میدم به جای خوندن اطلاعات یه قل دو قلی ویکی پدیا ،فیلمش رو ببینم ... حواسم نیست یوتیوب هم فیلتره ! فیلترشکنم هم فیلتره...

خسته ام ... سر معده ام میسوزه، ناخودآگاه انقدر دندون قروچه کردم فکم درد میکنه ... انگیزه منم حدی داره ...

Life Rhythm ۲۴ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۳۳ ۳ ۲۱۲

نظرات (۳)

  • دلآشفت. . .. ..
    شنبه ۲۵ اسفند ۹۷ , ۲۰:۲۱
    ای بابا:| :(
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲۵ اسفند ۹۷، ۲۲:۱۸
      شما فکر کنم زیاد چشیدی😅
  • elnazi
    شنبه ۲۵ اسفند ۹۷ , ۱۸:۱۶
    دکی جون برو گوگل پلی بزن فایر وی پی ان خیلی عالیه خداییش.اهان راستی اون یاروهه گفته بود فروردین تعمیرات تموم میشه.
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲۵ اسفند ۹۷، ۲۲:۱۸
      دان کردم ... اجرا نشد💔
      پیج اینستای سرای باقری ها رو فالو کن باز کردن میفهمیم
  • علیـــــ ََ
    شنبه ۲۵ اسفند ۹۷ , ۱۳:۴۳
    اینجا همه چی فیلتره!
    یا از داخل فیلتر شده یا از بیرون
    کلا داریم تو فیلتر زندگی میکنیم
    :/
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۲۵ اسفند ۹۷، ۲۲:۱۴
      چی بگم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مینویسم، تا که از تورم ذهن تبدارم کم کنم...