تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
با روزانه هایم همراه شو رهگذر ...


گالان فریاد کشید: بویان میش! هرگز مجسم نکن در برابر فاجعه یی که هنوز اتفاق نیفتاده، چگونه باید عزا بگیری. مثل آن زن هایی نباش که دایما روز مرگ مادرانشان را پیش چشم می آورند و گریه می کنند _ در حالی که مادرهایشان با پاهای نیرومند و دست های قوی، مشغول آب کشیدن از چاه هستند یا بیرون کشیدن نان از تنور! بگذار خبر مرگ کسی برسد، بعد، متناسب با شرایط، ترتیب عزاداری را خواهیم داد. بویان میش ! هرگز عزاداری را در ذهنت تمرین نکن! این کار، ذهنت را تاریک می کند و روحت را ذلیل...


+کاری که من میکنم این روزا...شیون قبل مرگ! نادر ابراهیمی چه قدر خوب دغدغه ها رو میدونه و چه خوب تر با قلم سحر آمیزش ساده ترین ها رو تاثیرگذارترین میکنه ... دلم میخواد کتابش رو جرعه جرعه بنوشم ! 

Life Rhythm ۲۹ آذر ۹۷ ، ۲۳:۵۶ ۴ ۴۶۳

نظرات (۴)

  • مریم -ع-
    شنبه ۱ دی ۹۷ , ۱۹:۲۱
    منم همش شیون قبل از مرگ میکنم ! همش به فکر روزی ام که اگه پدر و مادرم فوت بشن ... اگه کنکورم رو از دست بدم ... اگه سرطان بشم .... و هزار تا اگه ی دیگه .  
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۱ دی ۹۷، ۲۲:۰۰
      ای بابا ...😐
  • فاطمه م_
    جمعه ۳۰ آذر ۹۷ , ۰۸:۵۲
    این از کدوم کتابش بود؟ 
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۳۰ آذر ۹۷، ۲۲:۵۰
      آتش بدون دود
  • آسـوکـآ آآ
    جمعه ۳۰ آذر ۹۷ , ۰۴:۳۶
    وقتی از کتاب خوندن می نویسی. دلم میخواد همه کارامو بذارم کنار و بگم به جهنم که عقبم و تو این ساعتایی که از شدت خستگی خوابم نمیبره‌ بشینم کتاب بخونم.
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۳۰ آذر ۹۷، ۲۲:۵۰
      من فیزیولوژی کلیه ام مونده که تا دوشنبه قریب بر 170 صفحه رو دارم که بخونم ... 9 جلسه بیوشیمی به عبارتی 18 ساعت ویس استاد دارم گوش بدم که جزوه بنویسم ،کتاب قطوری دارم به نام ترمینولوژی که هیچی ازش بارم نیست ،مهم ترین درسه برام و فرصت آنچنانی هم ندارم براش...
      ولی این طرف اتاقم 7 تا کتاب دوست داشتنی دارم .که هر وقت مغزم دود میکنه وسط درسها، میام باهاشون عشق بازی میکنم😁
      احساس میکنم وقتی با کتابهای غیر درسی نقطه عطف ایجاد میکنم، روند کارهام خیلی بهتر میشن !
  • الـی ‌ ‌
    جمعه ۳۰ آذر ۹۷ , ۰۰:۰۹
    گاهی وقتا اونقدر تمرین میکنیم که واقعا اتفاق میفته انگار تا تمرین کردنامون بی‌جواب نمونن.
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۳۰ آذر ۹۷، ۲۲:۴۶
      واقعا چرا این کار رو میکنیم؟ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مینویسم، تا که از تورم ذهن تبدارم کم کنم...