تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
با روزانه هایم همراه شو رهگذر ...


بعد امتحان ایمنی :

من: ساناز! جدا داره حالم از این وضع درس خوندن و نمره گرفتن مون بهم میخوره ... از خودمم دیگه خجالت میکشم :/

ساناز: منم همین طور! 

من: الآن مثلا امتحان ایمنی دادیم. باید تو این کورس ،کلی تحقیق میکردیم، رفرنس میخوندیم ... هیچی ! تازه همین 70 صفحه جزوه رو هم با عزا تموم کردیم :/

ساناز : امیدوارم درست بشیم ! فکر کنم بالاتر بریم بهتر بشه ...

از سال بالایی ،از سال پایینی، از اکسترن ،انترن، رزیدنت ، استادا... از همه در مقابل این حجم از تهی بودن خجالت میکشم. الان تو کتابخونه دختره کتاب قطوری به اسم طرز گرفتن شرح حال گذاشته جلوش ... یه جوری ارتباط برقرار کرده باهاش انگار داره عشق بازی میکنه با کتاب😐 

حسادت میکنم به این حالش ... هم حجم این کتاب ،فیزیولوژی گایتون ماست .آیا من عرضه و حوصله عشق بازی با گایتون مون رو دارم ؟ خیر !اولش میام مقدمات لذت بدن ازش رو فراهم میکنم ،رفته رفته خودش پسم میزنه😐

😩💔

Life Rhythm ۱۸ آذر ۹۷ ، ۱۳:۲۳ ۲ ۱۹۸

نظرات (۲)

  • elnaz
    يكشنبه ۱۸ آذر ۹۷ , ۱۸:۵۸
    عزیزدلم اگ راه حلی واسه عشق بازی کردن باکتابها پیداکردی بمنم بگو ک خیلی محتاجم...خخخخ کتابام منو میبینن جیغ میکشن
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۱۹ آذر ۹۷، ۱۵:۲۶
      مشکل از ناتوانی مائه😑
  • - رامونا
    يكشنبه ۱۸ آذر ۹۷ , ۱۳:۴۸
    نکن خب عه
    تو اینهمه تو سال کنکورت زجر دادی خودتو که تهش بشه اینجوری ؟ هدف فقط قبولی بود مگه ؟ حال کن باهاش بابا ، این همونه که اونهممممه بخاطرش زحمت کشیدی
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۱۹ آذر ۹۷، ۱۵:۲۵
      ببین همه اش هم تقصیر ما نیست ! مثلا میایم تکست بخونیم ولی با انبوهی از چیزهای بیگانه که خوندن رو سخت میکنه رو به رو میشیم. ضمن این که خود اساتید هم چیزی بیشتر از حرفهای خودشون نمیخوان! که خب همینا سردمون میکنه. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مینویسم، تا که از تورم ذهن تبدارم کم کنم...