تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
با روزانه هایم همراه شو رهگذر ...


یوسف مصری را دوستی از سفر رسید . گفت : جهت من چه ارمغان آوردی ؟

گفت چیست که تو را نیست و تو بدان محتاجی ؟ الا جهت آنکه از تو خوبتر هیچ نیست ،آینه آوردم تا هر لحظه روی خود را در وی مطالعه کنی .

            بعد قصه گفتش، گفت: ای فلان،                هین، چه آوردی تو ما را ارمغان؟

         گفت: من بس ارمغان جستم تو را؛               ارمغانی در نظر نامد مرا

         زیره را من سوی کرمان آورم                      گر به پیش تو دل و جان آورم

        نیست تخمی کاندر این انبار نیست             غیر حسنت تو که آن را یار نیست

         آینه آوردمت ای روشنی                           تا ببینی روی خود یادم کنی

#فیه_ما_فیه / مولانا

+ به همین سبب که مولانا جون میگه ،واسه عزیزتر از جان هاتون آیینه ببرید 😊

Life Rhythm ۰۳ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۴۴ ۵ ۲۸۸

نظرات (۵)

  • Niloo .hmd
    پنجشنبه ۴ مرداد ۹۷ , ۲۰:۲۱
    یعنی الان برات اینه پست کنم؟! :))
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۵ مرداد ۹۷، ۰۱:۰۵
      گفتم برای عزیزتر از جان هایتان😊
      اگه منم جز اون دسته ام ، فیلینگ خر ذوق که !😅🤗
  • hani aliabadi
    پنجشنبه ۴ مرداد ۹۷ , ۱۱:۴۹
    بسیااااااااااار زیبا :))
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۵ مرداد ۹۷، ۰۱:۰۴
      سپاس😇🤗
  • همدم ماه
    چهارشنبه ۳ مرداد ۹۷ , ۲۳:۲۱
    دیدمش خرم و خندان، قدحِ باده به دست
    و اندر آن آینه صد گونه تماشا می‌کرد😍

    • author avatar
      Life Rhythm
      ۳ مرداد ۹۷، ۲۳:۴۲
      جان جان😍😘🤗
  • از گوشه ای دنج
    چهارشنبه ۳ مرداد ۹۷ , ۱۴:۴۸
    یادمون باشه پس طبق این حکایت آینه بگیریم
    • author avatar
      Life Rhythm
      ۳ مرداد ۹۷، ۲۰:۲۰
      اوهووم :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مینویسم، تا که از تورم ذهن تبدارم کم کنم...