تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
با روزانه هایم همراه شو رهگذر ...


استاد سنتورم رو عوض کردم... و صد آفرین به خودم که بی خودی خودم رو مدیون ندونستم ! استادی که از 30 دقیقه کلاسش فقط 5 دقیقه رو مفید کار میکرد. بقیه اش هم همه اش حرفای صدمن یه غاااز ! 

پیش استاد جدیدم که میرم میفهمم اون قبلی چه قدر در حقم کم کاری کرده ... یه چیزی تو مایه ی تعلیمات مکتبی به من خورونده... چه قدر زشته که من هنوز بعد 5 ماه نمیدونم می کرون و بمل کجا هستن !

چه قدر استاد جدیدم صبور و فروتنه... بر عکس قبلی! چه قدر من شرمنده ی صبر و اخلاقش میشم وقتی به فجیع ترین حالت ممکن مضراب میکوبم روی سیم غلط !

چه قدر هنووووز از پایه مشکل دارم و بی خودی دل خوش کرده بودم که 50 تا درس رو کار کرده ام !

کارم سنگین تر شده ... فراموش کردن روش قبلی و یادگرفتن شیوه اصولی! تخریب و برداشتن نخاله و بتن ریزی! اون هم کی ؟! تو دل امتحانات! 

میگین دست نگه دارم بعد امتحانات برم؟ نه... بدون صداش حالم خوش نیست ! تک یار بی آزار خوش صدای وفادار منه ...

کلا تو همه چیزا شدم مصداق همون بوسهل زوزنی که به طعنه بهش گفتند در همه کارها ناتمامی[امیدوارم اشتباه نگفته باشم😅]


Life Rhythm ۱۹ دی ۹۷ ، ۲۱:۴۶ ۱ ۱۹۶

نظرات (۱)

  • همدم ماه
    چهارشنبه ۱۹ دی ۹۷ , ۲۳:۵۱
    چه خوبه که متوجه شدی باید مسیر رو عوض کنی ، جلوی ضرر رو هر وقت بگیری منفعته :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مینویسم، تا که از تورم ذهن تبدارم کم کنم...